23 maja 2016

Szymon Wydra - Jak ja jej to powiem

 



Tekst piosenki:Całe życie byłem sam I nie chcę żadnych zmian Wciąż się ich boję I już... 

Masa ludzi wokół mnie 
Dziwnie dziwi mi się 
Że przy swoim stoję 
Jak stróż... 

Całe życie byłem sam 
I nie chcę żadnych zmian 
Nie... 


Boże mój pozwól jej zrozumieć 
Że ja już dłużej tak nie umiem 
Chciałbym być wolny przede wszystkim 

Boże mój jak ja jej to powiem 
Że ja już dłużej tak nie mogę 
Muszę żyć życiem towarzyskim 


Wymarzyłem sobie świat 
Gdzie nie ma grubych krat 
Wszyscy są wolni 
Jak wiatr... 

Pokonałem schemat ten 
I żyję swoim snem 
Jestem spokojny 
O sen... 

Całe życie byłem sam 
I nie chcę żadnych zmian 
Nie... 


Boże mój pozwól jej zrozumieć 
Że ja już dłużej tak nie umiem 
Chciałbym być wolny przede wszystkim 

Boże mój jak ja jej to powiem 
Że ja już dłużej tak nie mogę 
Muszę żyć życiem towarzyskim



Brak komentarzy:
Write komentarze